Tisdag

Dagen började med ett matteprov. Aj. Efter det så missade jag dansen, visserligen skönt, men man vill ju inte sänka sig när man redan ligger på milimeters gränsen^^ Efter det var det musikal timme, var inte direkt på topp då heller. Lunch, extremt snuskig, Besudlade korvar. Sen Ensemble, mensverken tog i mer än jag och min röst. Slut, skåpen, han... vad vill jag? Akrobatiken var kul. Resten av dan var väl helt ok. Vill ha mer kritik på teatern, har bestämt mig för att det är något jag vill hålla på med! Tror jag. fan att jag ska ha så JÄVLA SVÅRT FÖR ATT BESTÄMMA MIG! Äter choklad, fastän jag bestämde igår att det inte var något jag skulle hålla på med. Mor hittade förresten äntligen den stulna vin-boxen under några hyllor i mitt rum! Kände mig tillslut som en tvättäkta 17åring, vad gör man inte? =) Måste lämna tillbaka några filmer, aurovair (eller hur fan det nu stavas)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ELSAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! när fan stal du en vin-box??????????? är inte du någon jävla nykterist??????+ prata med mig för fan:P hihih^^
idag var all snö borta på taket;)
gym på torsdag?
pusssss

Postat av: Syster

Du är rolig men skrämmer mig då och då.

2006-11-11 @ 23:59:02
URL: http://juliaska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback