100

Det här inlägget blir det hundrade på min blogg. Jag har säkert precis ätit exakt hundra ostbågar och tänkt att jag inte borde det, också exakt hundra gånger. Vad gör talet hundra så speciellt? Är det för att Törnrosa sov jävligt länge eller för att det är så födelsedagssången går?
"Javisst ska han leva uti hundrade år!"

Apropå födelsedag och sång så fyllde David 18 år igår! Nu kan också han köpa öl på Ica och besöka det där stället "krogen." Han har alltså 82år kvar innan hundra. Tack för att du är ett halvår älde än mig och lär mig det jag inte borde veta. Jag är sjutton och ett halvt. David är nu i myndighetsvecket och kan till och med skriva under sina papper själv. Grattis David!

Ja må han leva, JA MÅ HAN LEVA, ja må han leva uti hundrade år! Javisst ska han leva, javisst ska han leva, javisst ska han leva uti hundrade år.

Ett fyrfaldigt leve för David, han leve; "Hurra, Hurra, Hurra, Hurra!"

Hundra år, hundra inlägg. Grattis och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback