MissSkippy

Kära vänner. Livet är fyllt av missförstånd och missade lektioner. Den dagen då du kommer för sent till en lektion kanske en annan människa i samma stund tappar sitt missförstånd. Jag själv, där emot, råkade missuppfatta en hel del en dag. Det kanske var igår. Jag kanske trodde på något jag själv hittat på, som senare fick ett overkligt bevis av någon obekväm mytoman.

Obalans är vad det är och mamma hade kanske rätt. Fast när jag springer gör det ont.
Jag tror jag har sträckt min hjärna.

På lördagMORGON bär det av till näst, näst största staden, Malmö. Vi ska bo på hotel, gå på konsert, äta socker och förhoppningsvis ha roligt. (Tur att Marie följer med, aKa "marängen") I sanningens namn så är ju alla rädda för Emos.)

Idag var det teater utan att jag var där, igen. Som vanligt och stjärnstop. Pappa säger att man aldrig bör skaffa sig vanor, det blir så lätt en vana. Synd att allt man gör dagligen är vanor. Fast det finns ju bra och dåliga vanor.
Jag åt nyss ett halvt glasspaket - Bra vana.
Jag skippade teatern - Dålig vana.
Jag brukar... Fan vilken rip-off på kellogsreklamen, jag tror jag skippar.

Dags att balansera glassen med lite bad. Kallt och varmt och en massa missar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååå jag vill också bada!

2007-04-06 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback