Fast i nätet?

Ja. tack. Hurra! Mitt internet är tillbaka efter 100års väntan! Ja du förstår, anledningen till att jag inte skrivit som jag bestämde mig för att i alla fall försöka göra lite mera, är att min mor och far pajjade min uppkoppling. Mor hade skaffat sig en ny dator som krävde något speciellt modem och så klart så skaffade dom det och så klart så förstörde dom för stackars oskyldiga mig på köpet! Nu har dom trots allt fixat allt igen och med jämna hack i uppkopplandet så fun gerar det igen. Idag pratade jag med Marie igen efter så länge. Hon har som vanligt bunkrat sig uppe i norrland, för att slippa all skit här i stockholm. Vi pratade om lite ditt och datt och efter en tids konversation så slog det mig att snart är jag myndig! Marie fyller visserligen år 8 månader före mig och blir därför ocencurerat vuxen innan mig men det tar jag igen genom att vara starkast av oss två. Nej, nu så ska jag fixa en msn åt mamma så att hon kan växa upp och bli som hennes dotter! Hasta La Vista P.s Drack precis upp en hel flaska med äppelmust, fan va gott! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback