Sluta Klaga För Fan!

Fotsvett! Vem luktade fotsvett? Idag har det varit kallt precis som alltid. Till lunch blev det cous cous med bulgur (vafan?) I morgon ska jag skolka p.g.a. oförberett plugg (Kultur och idé historia med harriet..)och tänkte därför sova eller shoppa. Min mamma gick precis ner till sleven (7eleven) och köpte tuggummin till mig, jag hade nämligen bett om det! Ibland händer det saker utanför normerna. Det var nån jävel som luktade fotsvett någonstans! Ibland hatar jag när saker inte är "som det ska" men oftast är det underbart. Vem älskar inte strömavbrott, tre veckors ösregn, brandlarm, utskällningar eller att gå vilse? Vem kan ärligt säga att det aldrig är kul, varken innan, då, eller efter t.ex ett strömavbrott? ALLA människor älskar att klaga, helst på någon annan, men också gärna på högre stående makter eller helt enkelt världen. Fan vad alla är störda! HÖR NI DET!? Haha! man kan ju inte bara klaga på saker som man egentligen njuter av att klaga på!? Nej, nu ska jag sova. Orkar inte tänka på hur Harriet kommer skälla ut mig (Jäkla ragata!) Herrå allihop och vem det nu än var som luktat fotsvett idag, så bör du veta, att det sitter fan kvar i mina strumpor! TVÄTTA FÖTTERNA FÖR FAN! Människor... Pff!

Kommentarer
Postat av: majja

go elsa! vi startar en revolution, ett (heligt) krig mot mänskligheten!! MOOHAHAHA

2007-01-27 @ 10:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback