Från D till B

Nu är det sommar och nu är det sol, pojkar bär shorts och flickor bär kjol. Idag har jag bestämt mig för att minska på min så kallade "kupa". Jag är trött på att vara så jäkla perfekt, så jag ska samla på mig lite mer muskler och lite mindre fett i sommar, fast hur många gånger säger man inte det till sig själv? Chips, glass, crunchy müsly och belgiska våfflor är inte längre något jag gillar. Den bästa taktiken är att bestämma sig. Så önska mig lycka till nu och förlåt om jag beklagar mig i bloggen då och då, det är jobbigt att inte gilla choklad.

Kommentarer
Postat av: Hanna

lycka till! Jag vet hur sjukt svårt det är, tro mig!! Men det blir lättare om man är två får lite draghjälp.
kram

2007-06-12 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback