Inrikes så klart

Äntligen har jag fått en brevvän. Sommaren ser ljus ut och även fast den här veckan blir ensam, lite mulen och kanske till och med läskig så ser jag fram emot den. Brevet ligger och är fyllt av klotter och frågor, inget frimärke dock. "Röda Rummet" och " Kvartetten som sprängdes" ligger på mitt ny-gamla nattduksbord. 73 73, Jag och mannen jag är fäst vid var idag på Stadsbiblioteket. Nymodigheter med pinkod och allt men jag gick med på det. Det blev ingen film ikväll som jag hade tänkt men jag åt upp godiset ändå. Sängen är obäddan men lakanen är nya, om man vill säga det i metaforer.
Innan jag fortsätter med Kvartettet så blir det Rummet, det är ingen tävling, men ibland måste man vara först. Hoppas jag hittar ett frimärke i morgon, brevet är lika moget för att skickas som jag är för att somna. Godnatt!

Ja, det blir den blå lådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback