Min Fantasi

Idag hade jag min röda kjol på mig. Det var ju ganska snyggt tyckte jag men lite läskigt, då det blåste en hel del ute. Tur att det är en kjol som sitter på plats. Annars hade alla sett att jag satt mina trosor ut-och-in. Sätter man sina underkläder ut-och-in så vet man att man lever ett roligt liv, man hinner helt enkelt inte med såna simpla saker som att sätta sina nickers på plats.
Men att visa det för allmänheten är en helt annan sak, att skryta är onödigt för en person med fullspäckat schema och röd-snygg kjol.

På söndag åker jag och Marie till Göteborg. Där ska vi spendera 30 sömnlösa timmar, se en kort festival och sen åka hem med 06:00 tåget. Kul och dödligt, som det mesta.

Min nya favoritlåt: Rihanna's "Umbrella"
Min nya diet: Glass till frukost
Min nya vana: Ett piller varje dag
Min nya tanke: "Jag borde verkligen inte äta glass till frukost."

Jag vet inte varför jag inte vände tillbaka trosorna, ville kanske intala mig själv att jag är en kvinna med tusenlappar i hatten och fyrklöver i byxorna. Precis som när man äter glass till frukost "Rocky Road, det är det fan bara jag och superstjärnorna som får äta till frulle!"

Jag kanske hittar på allt, men det duger för mig. Ibland har jag omaka strumpor också, men det har ju inget alls med det här att göra.

Kommentarer
Postat av: Madde

Min favorit låt just nu är också Umbrella!
(under my umbrella ella ella ey ey ey)

2007-06-30 @ 18:03:37
Postat av: Skagerberg, Hellstadius, Elsa, Magdalena

Så jäääla bra!

2007-06-30 @ 19:09:40
Postat av: Sofia

Nej usch jag hatar den faktiskt, ella ella ella ey förstör HELA låten. Versen är bättre!

Postat av: sony

xoxo

2007-07-06 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback