Kvinna Naturell

Ibland är man så jävla nyduschad och vacker. Projekt "Lämna-in-den-försenade-uppsatsen-till-Harriet" är slutförd. Nu får vi se om mullvaden fixar resten och om betet kniper gäddan istället för vice versa. (En Stimorolbruk med ca. 70 pices - Sweet Mint.) Drygt hälften är borta och försvunna. Kvinna Naturell, jag beställer och bestämmer.

Ett Schema:

* Jogga tre ggr i veckan

Det blev ett ganska kort schema.Låt säga allt annat är irrelevant och pjoskigt.

"En macka utan ost och skinka tack."

"Vath? Vad du ska ha på då?"

"Resten av alla pålägg som ni serverar? Smör? En tomat?"

"Haha, jag ska göra dig en specialsmörgås."


Ja, sen fick jag ju mackan. Ville väl bara säga tack och så.

Jag antar att alla strävar efter det. Nu när jag är nyduschad och har tänkt igenom allt, så känner jag mig ju som det, en kvinna Naturell. Och eftersom jag beställde och bestämde så finns det väl inga motsägelser att det skulle fungera utan mig? En egen pizzasort, hoppa fallskärm, bo utomlands, vinna en oscar och hålla ett oförglömligt tal.

Handlar allt om att få saker specialgjorda åt en själv, eller kan man möjliggöra sina framtidsvisioner på egna specialiteer?

Fan vad jag babblar bort mig, jag ska helt enkelt fortsätta med mackorna och börja med joggingen.

Spex och Flex - Kvinna Naturell

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag ska också göra allt på mitt sätt. Den där mackan låter nästan god=) Hur gör vi med Afrika min kära vän?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback