En paj för mycket

FAN! Idag hände någor fruktansvärt. Jag bröt mitt godislöfte. Det var första dagen i skolan och jag var på muntert humör. Alla trevliga människor ger mig sån aptit så när vi slutat var jag på riskgränsen. Jonna följde med hem men innan dess gick vi så klart till Konsum-järntorget. Det borde vi INTE gjort. Vi köpte: Tortelini, majs, flingor, ost, finger-marie, vaniljsås och blåbärspaj. Sådär, nu är det sagt. Efter att ha ätit av ALLT för mycket kände jag hur skulden slog till mig hårt på käften, i magen och i huvudet. Från och med nu så ska jag inte äta sötedegs pajer heller! Fy tusan vad världen kan älska mig och hata mig på samma dag! (Ja, den älskade mig så jävla hårt när jag tog första tuggan av den varma pajen med den iskalla vaniljsåsen...) Annars var skolan bättre än annat och även fast jag inte somnade förrens 05:00, så kände jag direkt att school is my time to shine. // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback