Givvin Lovvin To Mah Room

Åtta nagellack, en vattenkanna, en mössa, telefon, Eragon, Kamera, pappersrulle, spegel, lampa, musmatta + mus(datorn och tangentbordet också så klart), nagelfil, brev, solglasögon och en fjärrkontroll. Mitt skrivbord måste rensas och helst bytas ut mot ett underskönt design-bord, där jag kan sitta och glassa. Helst så skulle jag byta ut allt i "mina" rum just nu men det dröjer självklart 1 månad till innan ens väggen emellan rummen kan "kremeras". Men frukta icke, jag har håller fortfarande ett stort hopp uppe för när det sker ,och när det väl är dags för inredningsstadiet, då jävlar! Har jag berättat om mina förslag på teman som jag kan tänka mig att ha i rummet? Om jag har det så får ni känna er jädrans lyckliga att jag ger er dom igen, om inte, här är dom: 1. Flickrummet. Med himmelsängen, ljusa/rosa tygerna, spegeln med pärlorna.. Hela kitet 2. Indiskt/persiskt. Lila/mörkt rosa, rökelser och ljus, buddah, paljettöverkast, fondvägg med målning. 3. Engelsk club/ advokatbyron. Mörkt trä, jordglob med inbyggd bar, stort skrivbord, världskarta, tjocka mustiga gardiner grammofon. 4. Djungelrummet. växter i överflöd, korgmöbler, hängstol från taket, väggmålning med natur. 5. Bondtorp. linnetyger i gardiner och säng, antika möbler, pianot med gamla noter, takkrona med levande ljus. 6. Musik/café. instrument (piano, elgitarr, aukustisk gitarr,) kafé stolar och bord, afficher med "60-tals teman". 60-tals prylar 7. Design. svart och vitt. Macen på ett svart skrivbord. fondvägg med siluett, strikta möbler med snygga former. Det är några av förslagen än så länge, kom gärna med egna! Och om du har tur så är du en person jag bjuder in på te när det är klart. // Elsa

Kommentarer
Postat av: Hanna

hallu!
är det någon stl du INTE tagit upp där?? om det skulle var mitt rum skulle jag ta något av dom första, mitt rum är ju itner heler helt klart som du såg men det blir förhoppningsvis en blandning av dina förslag 1+2 med lite inslag av musikal!!!

2007-01-07 @ 23:38:20
Postat av: Elsa

Ja, jag har fortfarande inte släppt tanken på ditt underbara överkast! Du är en kvinna som kommer på te sen, om du behagar? (Tack för i lördags)

2007-01-08 @ 00:10:58
Postat av: Julia

Elsa, du måste ha det sista!
Eller, vilket du än väljer så måste du ha en extrasäng till mig och det passar kanske inte. Hm, svårt.

Postat av: Johanna

haha.. du har många ideer du:P Jag vill att mitt rum ska vara klart nu.. det har ju typå tagit ett halvår o golver e fortfarande inte slipat. buhuuhuhu..

2007-01-08 @ 19:17:30
URL: http://johannabloggaron.blogg.se
Postat av: Elsa

Julia! Jag ska ju skaffa en större säng, så att vi får plats båda två. (Jag gillar också den sista, men är den inte lite vanlig?)
Johanna! Vi ska hjälpas åt du och jag och göra dom vackraste rummen någon någonsin skådat!

2007-01-08 @ 20:52:41
Postat av: Madde"skallepär"Lindblad

Hej elsa-pälsa!
jag tycker defenitivt alternativ 2! skulle passa asbra där tror jag
om du har svårt att bestämma dig så kan du ju alltid kombinera två stilar (?)
=D

2007-01-15 @ 21:54:08
Postat av: Anonym

Tack skallepär, ett underbart förslag!

2007-01-18 @ 12:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback