What am I?

Förlåt. Förlåt för att jag är konstig, oseriös, pratar för högt, är självgod som fan, kan inte alltid fokusera på det som är "rätt", förlåt Maria för att jag alltid är sen, förlåt att jag ibland skrattar när alla är arga och vänta, jag är ledsen för att jag dansar som en vante. Det är inte meningen att göra någon ledsen eller upprörd med mitt beteende, jag kan helt enkelt inte kontrollera det! Jonna. Någon dag kanske jag blir som du vill att jag ska vara men just nu får du dras med mig som jag är. Take me, BABY, or leave me!

Kommentarer
Postat av: Annelie - the big one

Hej Elsa.
Jag ville bara säga att jag tycker om dig, och mycket av det i dethär inlägget stämmer nog, men inte på nåt dåligt sätt, det tycker säkert inte du heller, men ändå så ber du om ursäkt för ditt beteende! :O Ja å linn låna bok på bibblan, och där står det två gånger (minst) "Du ÄR ditt beteende" Vet inte hur mycket sanning som ligger i det, men om du nu säger förlåt för ditt beteende så säger du ju enligt boken "Förlåt för att jag finns"..öööö...hoppas du inte menade så, och om du nu menade så, så hoppas att du inte mena allvar ;)
Anyway, bra att du är lycklig, de e ja me, nästan alltid :D
ps. (urk för såna som tjafsar med mitt humör)
p.p.s (asså...)
p.p.p.s (vad sägs om ifall man skulle ta och resa bort ett tag? Till varmt land? Eller Portugal?..bra idé)

Postat av: Elsa

Annelie! Du vet att jag aldrig skulle be om "ursäkt" för mitt beteende, varför skulle jag ändra på något som är perfekt? Försökert bara visa det komiska i att försöka ursäkta sig själv! Jag tycker om dig med

// E.Skagerberg

2007-01-23 @ 20:28:33
URL: http://elSaSkagerberg.blogg.se
Postat av: Jonna

ÅÅÅÅÅ!(Gumman!)I love you, you know that!
Jag vill inte att du ska ändra på dig det e bara det att vi är så olika ibland och det är det jag gillar med dig. Igentligen är det kanske jag som borde ändra på mig, ibland e jag flummish och ibland kan jag bara inte va det (du förstår nog). By min lilla gulle gris :D

2007-01-28 @ 22:01:54
URL: http://jonnaz.blogg.se
Postat av: plopp

haha elsa, ja du må komma förskent och prata högt men de är svårt att inte le när du kommer igång.

2007-01-30 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback