Variabel

Förlåt, men det måste ske en förändring. Jag kan inte bara sitta här med samma kläder, samma frisyr, samma rum och samma saker. Jag kan inte snart bli arton år och ha samma doft. Nya lakan ska det bli, svarta kanske. Ny morgonrock? Svart? Oj vad svart går hand i hand med allt.

Mitt nagelband pajjade precis, jag skulle trycka in en för stor knapp i ett för litet knapphål. Jag har skoskav också.

Jag stod med saxen i handen framför spegeln i badrummet. Det var så nära den här gången, men jag väntar tills på tisdag. Ledsen Josefin men det blir kanske din frisyr - fast med lugg. Jag är som ett duracel-batteri, helt ostoppbar när det gäller det jag vet att jag vill ha. Synd att det sker mindre sällan och att förändringar inte växer på mitt skinn och i mina händer.

Kommentarer
Postat av: mary

Creeepy 00:00

2007-09-10 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback