Olovat

Det är antagligen ganska dumt att göra en lista på saker man gillar, med tanke på att jag egentligen inte har en aning. Ibland blir man ju glad av raska steg, ibland blir man puttad.
Självklart kan jag säga att det stora sakerna är saker jag tycker om. De viktiga och det självklara, kärlek och hat etc. Men att förklara kärlek och sätta punkt på de bananätande folket vid daglivs känns skrämmande. Vågar inte ta chansen att lova något nu när risken för hat är möjlig. Vem vet ifall jag halkar på ett av skalen? Vem vet någonting alls om Ankeborg, egentligen?
Dom visar antagligen bara idyllen som vanligt, därför lovar jag inget i nedstående lista. Temporär kärlek? Tillfälliga lyckorus. (Vill inte riskera framtidens ideal.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback