Hjärndödaren

Jag tror jag vågar erkänna nu att internet.com och ansiktsboken och allt annat man knappar sig in på istället för wikipedia snart kommer äta upp insidan av min halvt om halvt fungerande hjärna. Herre gud, jag är inloggad igen. Man märker det inte i början men sakterligen så förstår man hypnosen, jag knappade in lösenordet och loggades in, utan att ens vilja eller veta. Som sagt, herre gud, vad som nu kommer fram från det uttrycket.

Bikten:
Idag satt jag i några timmar, alltså, flera hundra minuter och ännu mer sekunder.
Fader:
Börja spela gitarr istället.
Jag:
Ok

Fast jag spelar ju inte gitarr? Och den där boken som mamma gav mig med C,D och G ackord-låtar är som bortsjungen (*skämt.)

Är det för att jag är bäst i hela världen på att logga in på dessa tidsdödande hemsidor som jag fortsätter med hjärntortyren? Jag gör det ju så fruktansvärt bra, jag är www.facebook.coms headmaster och eller den mest framgångsrika www.facebook.coms tangentvridare.
Herre gud, nu kommer det igen, herre gud. Gud, är det meningen?
Fader: Ja, spela på.

*Loggar in*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback