Fyfan

Jag tänker ofta på hur jag i situationer ska utnyttja dom bäst. Jag äter ofta till gränsen av vad jag klarar av Jag kan då och då inte kontrollera attacker av gråt och skratt samtidigt Jag älskar starka känslor av alla slag Jag älskar att minnas -> Jag gillar att minnas något man borde glömt Jag ser gärna saker ur alla perspektiv jag kan komma åt Jag har gärna mer åsikter än vad jag egentligen har Jag cyklar utan hjälm Jag simmar under vatten med öppna ögon Ibland ger jag mig själv påhittade sinnen, typ, tankeläsning Det finns något levande i krystande situationer Jag kan inte sluta provocera Jag skapar då och då identiteter där jag lever anonymt Jag gillar adrenalin Jag gillar folket och jag hatar folket Älska babbel och älska fuckyou-fingret Hata onda trollkarlar Jag gillar bröd och jag gillar smör Jag gillar att läsa min egen blogg Jag gör det mer än gärna Fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback