Grisen gal i granens topp

Usch. Började tänka på snöslask. Går tiden för snabbt?

Jag ligger just nu i min bäddade säng i mitt städade rum i brunbränd hy och tänker på hösten. Är den go'? Som Haribo? 
Jag har fortfarande inte berättat för er om lärarhögskolan, och nu är det försent. Ja, Beckmans skrotades ju. Och sen tänkte jag efter. Nu tror jag att jag vet, jag hoppas att det jag vet håller. Jag tror nästan det. 
Sen kan jag ju dra den om rödluvan för David när vi flyttar ihop. Hjälp. Det kan jag. Det enda som fattas är en lägenhet och en plasma. 

Om sanningen ska fram så ligger jag här i min bäddade säng och tvivlar en hel del, gärna på att saker och ting faktiskt kommer gå som jag vill att dom ska. Det svåraste för sakerna, när det gäller att gå rätt, är att jag själv inte vet än vart jag vill att dom ska gå.
 Sen när är det man bestämmer för sig själv, rätt för sig själv? 
 Det jag vet är att jag ångrar hellre något jag prövat än att ångra det jag aldrig gjorde. 

Som ni hör låter hösten osäker, det enda man kan räkna med är vädret. Räkna med dåligt. 


(Jonna & Jag i en tid då hösten inte existerade) 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Bara en lägenhet och en plasma...

2009-08-14 @ 12:56:30
Postat av: Anonym

HAHA, ja? Är det för mycket begärt?



2009-08-15 @ 18:48:21
Postat av: Fredrik

OK, en lägenhet, men en plasma också... Det är väl lite för mycket begärt. Vad är det för fel på en tjock-TV?

2009-08-20 @ 14:53:23
Postat av: Anonym

Men det hör man ju på namnet, tjock-TV? Låter typ som naken-janne, fast äckligare..

Och vänta nu... Är du verkligen rätt person att säga något om det här, vad har ni själva för en tv? Hmmmmmm?



;)

2009-08-21 @ 01:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback