Presidenten

Hej hej!
(Lögner)
 Det har ramlat in så kopiöst mycket förfrågningar och klagomål över att jag skriver för lite och att jag verkligen borde tillfredsställa mina läsare oftare, så roligt tänkte jag. (Alltså, det tänkte jag då typ, precis efter att jag vunnit en mille på keno och dansat samba med rödluvan. Och sen fikade jag med kungen, fikade prinsesstårta.) 
I vilket fall så blev jag skrivsugen helt frivilligt och jag tar minsann inte order från någon! (Tystnad.) 
(Sanning)
 Idag hittade jag en fin kofta tillsammans med Marie, den låg bara där i en svart sopsäck och såg ensam ut. Adoption är lika med ett rent hjärta. Innan jag fixade det rena hjärtat så hängde jag loss med David, han har för övrig bett om att synas med i min (lögn) ofantligt belästa blogg, alltså, han är (sanning) pilsk på sig själv och sitt nylle, för en bild skulle det vara. 
Annars då? 
I morgon åker jag med den röda till den plats jag kommer spendera lika lång tid som en fjärdedel av mitt liv, fjärdedel. 5 + 5 + 5 +5. 
Fast sen blir det ju en femtedel, men det orkar ingen läsa om. 
Som ni märker är jag en pissunge som inte kan eller vill skriva ordentligt och är mer sugen på Cosmopolitan än facklitteratur (sanning.)  
Kanske dags att lägga ner, för ikväll. Ångra mig i morgon att jag publicerar idag, men sen så är jag ju inte annat än en maktlös president. (sanning) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback