A4

Kväll och natt igen och jag ligger på mage i min säng, nya byxor och gamla tankar. Vad saknar man mest när allt försvinner? Idag klippte jag mig, eller nej, någon annan gjorde det, och han missuppfattade tydligen allt jag sa. INTE FÖR KORT, INTE! Klippt och skuret, jag går ut igen om ett halvår. Jag kommer nog att sakna luft en del, och kanske stockholms mörka vintervatten. Jag ligger som sagt i min säng och blickar ut över rummet där hela min vardag blänger tillbaka, vad vill ni mig era skumma fakturor och oläst kurslitteratur? 
Ja, det går nog lättare att ta ett snack med alla dessa papper än med sig själv, jag är så svår och papper är lätt. Ett i alla fall. 
 
Fast det här var innan, då hade jag till och med pärlor på skallen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback