Borta med vinden

Jag tror jag börjar bli dum i huvudet på riktigt. Jag har ont i huvudet också, är det kanske för att min smartighet rinner bort? Smartighet.. Ja, det är nog ett ord någonstans. 
 Vem var det som berättade om lång och korttidsminnet? Jag hoppas att mitt långa inte är slut och att det korta kan börja komma ihåg att gå upp på morgonen. Annars får jag väl börja skriva små lappar som jag sen kan klistra upp på badrumsspegeln. "Gå upp!" Så ska det stå. 

Idag sprang jag för övrigt den gamla rundan i sista stund, det var skönt och så, gjorde kanske ont i halsen ibland, kanske inte.

 Nu är det läggdags och vem sa att sömn gör en klok? Vilar hjärnan? Villar bort kunskaper skulle jag hellre säga, eller?
 Jag har glömt. 


Oklok

Kommentarer
Postat av: juliaskthalex

du är så snygg ääälzza

2009-02-15 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback