Viktor Lustig och Jag

Jag borde jogga idag, borde ha gjort det igår också. Jag borde skaffa mig ett jobb, har jag nämnt det förut? 
Jag borde sluta lyssna på Britney Spears, kanske är det omöjligt. 
Jag borde tänka mindre och mer och mindre, kanske söka en kurs? 
Något som är kul är hur snabbt folket på ansiktsboken svarar när man behöver hjälp, som en extra poliskår, fast bättre och mer seriös. 
Idag pratade jag och pappa om bedragare, intressanta människor, begåvade. kan det vara något för mig? Får helt enkelt börja öva på att inte klia mig i ansiktet när jag ljuger, annars är jag och yrket som hand och handske. 

Bedragare kapade deras hus

Leif Lindgren, som har sommarhus på Värmdö, måste ta hjälp av advokat för att övertyga tingsrätten om att han är ägare till sitt eget hus. Att förfalska ett köpebrev och stjäla en annans fastighet genom att beställa en ny lagfart är varken svårt eller särskilt riskfyllt.

Lixom, haha, lixom. För mer "haha" sök på Viktor Lustig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback