Snickerslicker

Känner för att skriva och är trött på Anna jävla Anka. Sen när är det poppis att vara medelålders, ha ett deprimerande liv och en skev världsbild? (...Vem försöker jag lura här.) 
Anyways, jag är strandsatt i en fåtölj, i mitt rum, i vår lägenhet, i gamla stan, Stockholm, Sverige. Pappa har någon sjuka, inte baconsnuvan, men en sjuka. Därför sitter jag är och sjukvakar, sjukt. Vad skulle det ge för hjälp? Men sen så har jag ju viktiga ärenden här hemma, använda mitt nyköpta schampo till exempel. 
Annars då? Jo tack. Tänker inte alls på grammatik eller stilistik eller semantik eller chokladbit. Jo, det sista, mmmm. 
Nu är det schampotajm mina vänner, schampotajm. 
madderfikker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback