Ostron?

Tankarna på att åka ut till landet för att skriva en självbiografisk roman som sedan blir bestseller slår mig allt oftare. Jag menar, vem skulle inte vilja läsa den? Jag har ändå mer än fem trogna läsare här på bloggen, hur många krävs det för att bli miljonär? Postkodslotterimannen var på grand idag, jag funderade ifall han kanske förvarar checkar i portföljen till folk med sunkiga adresser. Kanske kunde han för en gångs skull ge lite pengar till en hederlig medborgare med en stabil framtidsplanering och som för tillfället jobbar i garderoben.
 Vad gör jag om tio år? Jag är rik såklart. Jag har världens roligaste arbete. Jag är världens kanske snyggaste trettioåring och jag äger en hundhäst (det vet ni kanske inte vad det är, men som ni kanske kan lista ut så är det en hund, stor som en häst, som man kan rida på när man ska till till exempel jobbet. Men till skillnad från en häst så kan man ta med den överallt.) Jag är antagligen också ägare till skeppet shanghai och en mysig liten ö någonstans i medelhavet.
Tankar har i alla fall börjat tänka sig att födas och uppfostras in i nya fack i mitt huvud. Andra vägar, nya horisonter, samma himmel men på ny mark. 
Det här låter kanske som jag gjorde för några månader sen, men vad tusan. Det är ju vår. 

Kommentarer
Postat av: David

Låter som ett utdrag från en Bert eller Sune-bok. Haha.

2010-04-30 @ 16:14:40
Postat av: Anonym

Då har jag lyckats

2010-05-02 @ 22:12:42
Postat av: Bensin

Någon som blivit EMO tror jag, hehe...

2010-05-06 @ 01:37:21
Postat av: Jonna

Säg till när du åker till shanghai och den mystiska ön, jag följer lätt med! :)

2010-05-06 @ 10:31:43
Postat av: Anonym

Haha, ja, klart man är emo.

Och KLART att du ska med Jonna! Pussis

2010-05-10 @ 16:40:49
Postat av: Johannes

ingen riktig emo om hon inte har piercing i läppen, så där har ni fel :D



Bara halvemo med svart hår, men snygg som fan är hon, inte sant?

2010-09-26 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback