Fredagnatt -06-

AH! Vad har hänt idag? Svar: Inget! Mår jag bra? Svar: JA! Klockan är strax över midnatt, så jag kan egentligen inte skriva att det är fredag(fredag=idag,) men ni fattar vad jag menar. Mina löften går som smort! Jag har inte slurpat minsta slick på något snask, inte minska köttbit har heller slinkit ner i min fuktiga strupe! Det enda som jag glömt är kanske att skriva här på bloggen"varje" dag, men vafan ska jag göra det för? =D . ."Recensionen" . . 2006 - Ett jävligt konstigt med framför allt lärorokt år. Fan vad mycket man kan lära sig själv, genom att tänka en gång till. Ni får ursäkta om jag beter mig värre än er farmor, men jag känner att jag vill balla ur: Jag skulle vilja tacka mig själv, tack Elsa, tack för att du tänker, lever och utvecklas så jävla bra. En tanke som precis slog mig: Jag önskar att jag kunde bjuda in er alla i mitt huvud. Bjuda på ett glas med något som alla gillar och visa allt som jag inte rikitgt kan skriva ner? Jag skulle visa 2006 haha, ett heldippat år kanske, men ändå diggbart. jag skulle visa er allt som hänt, alla stunder då jag velat skrika rakt ut, eller kanske dom stunder då allt har känts.., underbart. Sen så skulle jag hämta en röd gästbok och be er skriva en hel sida var där ni skulle skriva allt det ni känt under MITT år. (Ibland undrar jag om det är för att jag har så svårt att bestämma mig eller för att jag är aningen shitzofren som jag alltid behöver två eller fler av andras åsikter. ) Sen så skulle ni få gå. Ta vilken väg ni ville ut, men inte röka!, inte i min kropp skulle jag säga. och sen när ni kom ut så skulle det vara ett nytt år och ni skulle ha glömt allt, men jag skulle veta,veta vad ni tänkt. Jag skulle ha kvar den röda gästboken och sen, till 2007s slut. Då skulle jag ta fram den igen, och låta er se mig igen. God forstättning och tack för alla tankar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du e sjuuuuuuuuuuuuuuuuuk:P hehehhehe
tralalal.. borde oxå blogga liet mer.

Postat av: Elsa

Man tackar
;D

2007-01-02 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback