Sjuk sjukan

Hej. Iförrgår blev jag sjuk, igen! Jag tror att mitt immunförsvar slutat fungera eftersom jag åt antibiotika förra gången jagf var sjuk. Man ska aldrig ära piller! Inte under några som helst omständigheter! I alla fall. Hugo ringde mig idag (han har börjat ringa?) Och berättade att jag låter Tom gå igenom ett stort lidande genom att låta honom "hållas". Ja, jag och min ex-pojkvän har nämligen en paous just nu. Åtmindstonde har han det, jag har redan bestämt mig för ett adjö. =( Han skickade nyligen ett brev om hur olycklig han är utan mig, dagen efter det blev jag sjuk utan anledning... :I Marie berättade för någon vecka sen att man faktist kan dö av hjärtesorg! Ha ha.. Ha. Förlåt för att jag har förstört ditt liv Tom. Nu är det dags för mig att äta köttfärslimpa, jag hatar köttfärslimpa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback