Smaken av söndag

Idag gick jag och David till Ö&B. Det är ett underbart ställe. Jag köpte 1KG saltade&rostade cashewnötter, 2 burkar karameller och müsli. David köpte några choklader. I morgon har jag Matematik B klockan 08:00, det blir kanske kul (kanske inte.) Jag tittade på mitt schema, det ser nytt ut. På stortorget är det afrikaner som dansar, någon slags kulturgrej tror jag. Ikväll blir det kanske tacobar med Marie (kanske sushibar.) Nu så ska jag kolla på dumburken som pappa brukar kalla den, TVn alltså. Kanske äta lite nötter och en karamell med violsmak.

Kommentarer
Postat av: annahoJ

hehe. klura ut vem det var som skrev det här och ring :D skulle vara kul att höra av dig ibland. ciao bella

2007-08-26 @ 18:09:42
Postat av: Skagerberg, Hellstadius, Elsa, Magdalena

J o h a n n a !
Vi kan väl ses i veckan? En kaffe + en bulle kanske?
Du är lustig du... (Åt för övrigt upp typ alla nötter...)
/E

2007-08-26 @ 20:40:48
Postat av: J

hahahah. tjockis:P:P jag har inga pengar på mobilen o efeytrsom d har mobbade halebopppppp så kan jag inte ringa till dig... vi måste ses.. ons? tors? eller nått sånt:P ring moi..
o btw. JAG E INTE LUSITG. heheh

2007-08-26 @ 22:09:50
Postat av: Anonym

Ja, byt mobilabonnenmang för i helvete.

2007-08-27 @ 00:28:39
Postat av: Mamsen

Hej lilla pälsen, gillar den med Kexet bäst av alla dina blogginlägg, den får mig att tänka på Jan Stenmark som nu ställer ut på Kulturhuset. Annars tycker jag du verkar ta det här med skolan på alvar nu i den sena timmen om man kan säga så...men att det kommer gå bra för dig i livet vet vi ju alla, med en sån mamma och pappa, syskon och inte minst du själv. Puss mit hjärta p.s Barbara har fått stora feta råttor i sin lägenhet dom är stärre än Tispe och kommer in där på natten i går hoppade en ner i hennes säng när hon skrek...så ärt det att bo i GS d.s

2007-08-27 @ 15:20:11
Postat av: Sofia

Läskigt, min mamma kallar tvn för "dumburken" hon med. Hatar det ordet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback