Agendan

Igår hände det. Igår köpte jag almanackan. Jag vet hur tankarna går just nu, "En almanacka? Och?" Men det är ett väldigt stort steg. Från och med igår kan jag nu planera, slippa minnesluckorna och framför allt skryta med den otroligt vackra planeringstjänaren! Igår kändes det som om jag aldrig mer skulle behöva missa en uppgift eller ett möte och om det stämmer så är jag sannerligen frälst. I mina tankar om agendor, almanackor och filofaxernas värld finns inga misstag eller miss-planeringar. Att den här lilla oskrivna boken ska rädda mig och säkerligen min framtid, är inte helt klart än, men var inte mitt enda problem just att "komma i håg"? Idag funderar jag på att köpa en penna. En penna till min nya körsbärsröda agenda, som ska rädda mig i mitt liv av minnesluckor. // E.Skagerberg

Kommentarer
Postat av: Annelie-the man

OH MY GOSH!! jag är imponerad och jag känner hur franska kårar sprider sig i mina spanska ådror. Det här måste firas! Vad sägs om att sjunga "Du gamla du fria" på arabiska??

2007-02-04 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback