Jag, Handen, Katta och Mickan

Jag, handen, Katta och Mickan

Vid femtiden idag somnade jag i min säng. Det kan låta ganska normalt för vissa, vem som helst kan ju ta en tupplur på eftermiddagen, men då bör ni veta att min säng används på ett annat sätt än säng. MIN säng är en lagringsplats för kläder, väskor, skor, papper, böcker och annat dylikt. Men jag var helt enkelt så trött att jag la mig på joxet och somnade. Jag vet inte om själva faktumet att jag kunde somna där, var det värsta, eller om det var för att jag inte hade någon som helst anledning att vara trött! Jag och Julia hade somnat som små lamm igår kväll, även fast Julia frös och jag var kokhet. Just nu sitter jag och sippar på en kopp varm choklad. Äntligen har jag köpt o´boy. Tänkte ha den under tiden då jag ser på "Shakespear in love", men det ser ut som om jag måste göra en till kopp för det ändamålet. Igår umgicks jag med gamla bekanta från en språkresa. Vi tog en del bilder och hade allmänt trevligt med chips och CocaCola. Varför jag ser lite halvt bortkommen ut på de flesta av bilderna, beror inte på att jag är det, utan för att jag VILLE DET. Så det då! Nu ska jag värma ännu en kopp med glädje och låta det flöda ner i mig! Choklad håller dig pigg och glad och det räknas inte som godis!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah lite sent att se Shakespeare va? =) Bättre sent än aldrig är iförsig ett motto som jag följer, så varför inte?

Postat av: Julia

Haha, när jag sov i din säng för ett tag sedan hade jag i alla fall vett att ta bort all skit och lägga (kanske slänga?) det på golvet.

Men vi har det mysigast tillsammans!

2007-02-05 @ 22:13:37
URL: http://juliaska.blogspot.com
Postat av: Katta Knas

håller med om det där med chokladen, bruden ;)

2007-02-19 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback