Pandoras ask

Ibland blir man så glad att man gör andra ledsna. Varför simmar inte alla silverfiskar ner i toalettvattnet tillsammans med sömnbrist, 100 sidor Jane Austen och godissuget?!? Ett paket bixit mellanmålskex och frihet som kan förknippas med Pandoras ask. Öppna den inte! Försent. Jag visste att det aldrig skulle vara "för" bra. Öppnar man dörren med utsikten mot havet, så stängs varmvattnet av. Det ligger en använd locktång på mattan i mitt nästan nystädade rum. Jag har inte använt den. Var inte arg på mig! Vi ska gå på SF bio, jag lovar! Men först vill jag leka mamma pappa barn. Snälla, tvinga mig inte att gå hem bara för att det är som bäst! Middagen serverades för sent och jag fick äta maten kall. Stäng in mig i en ask, Pandoras ask.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Elsa du är alltid så glad att man tror att man är ledsen. Men när kommer man över det blir man ju såklart gladare än någonsin...

2007-02-21 @ 20:22:04
Postat av: Anonym

eyyy vafan. lägg ner snacket va!!!

=)

Postat av: Annelie

Now we're talking man. Gillar den här stilen att skriva på. Typ så jag skriver väldigt mycket. Liksom djupt på ett flummigt, ärligt, konkret sätt.

2007-02-22 @ 08:48:37
URL: http://annelielinda.blogg.se/diary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback