Get Me Bodied

Lite svett skadar inte! Så sjunger i alla fall Beyonce i någon låt, på engelska självklart. Undrar om det verkligen är sant, varför andas man då så tungt och varför värker det i kroppen i flera dagar efter att man anstängt sig och svettats? Men, det finns många saker som folk säger ska vara nyttiga, när dom i själva verket bara förstör och förtär. Gå upp tidigt till exempel, det får en att vara trött hela dagen plus att man då är så trött på kvällen att man inte hinner göra onödiga saker! Laga egen mat, en hemsk syssla! Idag skar jag mig på ett paket! Cykla istället för att ta bussen, sist höll jag på att bli PÅKÖRD när jag försökte mig på det! Fy tusan. Du sjunger hon något om att ha hela sitt liv i en låda till vänster. Mitt liv skulle nog få plats i en sån låda, men till höger snarare. I lådan skulle jag ha familj och vänner. Min dator, ett ritblock , några kondomer, 100 kronor och konsum kortet. Och om det nu var så att jag nån gång skulle vara tvungen att svettas, för det skadar ju inte, ja då skulle jag självklart lägga ner en deodorant!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, du är bra på att skriva Elsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback