PMS

Som en del människor i min närhetskrets vet, så brukar jag chatta med en viss David Bror Norlin Andersson (aka "storeBror, HerrHård, Big Al etc.) Sen den gången i skolan då jag tvingat mig på honom och bett honom ge mig sin msn, har vi skrivit till varandra om, allt! Våra konversationer har på senare tid utvecklats till möten och fram till igår har vi samsats. Men som sagt, igår flög det i mig någonting väldigt ovanligt, David trodde på PMS (vilket är troligt.) Det hela började med normala samtalsämnen, då en fråga från David flög fram*floff*, "vad skulle du göra om jag blockade dig och var fett otrevlig". Jag svarade så klart att jag skulle bli arg och försöka prata med honom (som en normal person skulle svarat.) Men då jag frågade samma fråga tillbaka kom svaret " Ifall du blockade mig så skulle jag tänka "Aha, då var det slut på det roliga" och ragga upp någon ny". Jag dog. VEM FAN TROR HAN ATT HAN ÄR? Tänkte jag och skrev ungefär detsamma, En vild diskussion startade och jag kan ha nämnt att han var en "dryg, egoistisk otrevlig och oartig person!" Vid närmare eftertanke så nämnde jag det ganska ofta och på allt han försökte skriva som försvar tog jag som en pik.Det närmsta jag kunde nämna som var extremt oartigt var att han inte frågat vilken lektion jag precis haft tidigare på dagen i skolan.Jäkla typ! Och till en början var jag faktiskt (ovanligt nog) riktigt jävla arg! Men självklart så kunde jag inte hålla fast vid det, även fast jag ville! På något jävla vänster lyckades han smör-smickra sig undan min vrede och innan jag visste ordet av satt jag där som vanligt och fnissade för mig själv i mörkret. När jag låg i min säng senare inpå natten var jag nära på att ringa och ge honom en utskällning till, eftersom han inte låtit mig gräla klart, men som tur var kom jag på att vi nästa dag skulle ha gemensam lunch...Den slutliga touchen blev alltså att jag (eftersom jag hade en bricka i famnen) sparkade honom lätt på hans axel och trippade sen iväg stolt över att jag inte frågat vad hans senaste lektion hade varit. Sanning eller ej, jag hade nog inte kunnat slösa bort mer fritid på ett bättre sätt än att ha en härlig utskällning. Tack!

Kommentarer
Postat av: Herr Hård

Kvinnan har blivit sinnesjuk. Bäst att byta mot en ny som fungerar.

2007-01-18 @ 00:11:03
Postat av: Anonym

Kvinnan sitter just nu i skolans bibliotek, med lejonutsryrsel. Men jag fungerar helt "normalt" ändå? (=DU SKULLE BARA VÅGA*)

2007-01-18 @ 12:35:09
Postat av: FU

ni är kääära

2007-01-19 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback