Buffé

En kryssning som hette Duga:

Jag, Jonna, Jonnas Mamma Bodil och Jonnas Mammas Kompis Sonja, Var nyligen på Tallin-Kryssning. Den hette Duga. Vi sjöng Kareoke och hela paketet så nu kan man helt enkelt bocka av det på meritlistan. För att göra en lång historia kort - Som Jag nu gör p.g.a att Jag är trött och sliten, så var det religt kul! Tallin it self var inte lika dant men vi klarade oss förbi de stickade koftorna och bärnstensgummorna, med måttliga mått.

Idag Fyller en gammal god vän 18 år - Josefin Öhman, för att nämna namn. Hon får en Film och en Blomma och jag hoppas innerligt att hennes dag blir fylld med både tårta och ära.

På vägen hem från kryssningen undrade jag lite smått över hur många Japanska fotoalbum jag medverkat i under min livstid. Som fast boende i Gamla Stan, men även som allmän Stockholmare, är det ganska troligt att jag är en någorlunda B-kändis på någon bakgata i Tokyo. Hoppas att mina fans kommer hit snart, jag börjar bli otålig.

Nu vill Jägbeck att jag slutar picka (Och som hon skrattande ropar) - Så nu måste jag sticka!

*Sprutar på parfym från Estlands finare varuhus och hoppas på det bästa*

Cya

Kommentarer
Postat av: MARIE

det bästa har inträffat: tyska kyrkan spelade för ett tag sen "love and marriage" på självaste KLOCKORNA! Haha vi borde besöka denne spelande man någon dag!

2007-07-11 @ 15:51:08
Postat av: Skagerberg, Hellstadius, Elsa, Magdalena

Du menar väl "sex and marrige"?
HöHö*
(Vi måste också klättra upp i hålrummet på storkyrkan.)

2007-07-11 @ 23:06:31
Postat av: Jonna

I LOVED the trip!
fett kul att ha dig med vi måste värkligen göra om det! men.. då dumpar vi killarna hehe!
pöööziie

2007-07-12 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback