Kryssning

Jag tror jag har hittat rätt igen. Det var inte så svårt, allt som behövdes var lite tid. Och passet? Det är bara att hämta. Tallin - här kommer jag. Rädd och spänd men det är aldrig värre än döden!


Packlista:

* Tandborste och deodorant (Köper tandborsten där, har ingen för tillfället)
* Ombyten - Finkläder, myskläder, Jeans och T-shirt
* Pengar (Om jag får några, annars blir det knaaz)
* Röda boken
* Röda Rummet
* Mig själv

Det ska nog bli bra ska du se, man får till och med buffé. Jäklar det rimma! (En fördel är ju att jag kan simma.)

Kommentarer
Postat av: madde

Va bra att det där med passet löste sig tillslut :)
jonna hade lite smått panik i söndags när jag var där ;)
hoppas ni får det bra i Tallin och du har förmodligen fått din inbjudan till våran fest när du kommer hem också ! kram

2007-07-10 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback