En Jävla Lista

( ) haft rosa hår
(x) haft svart hår
(x) piercat mej
(x) burit en svart klänning
(x) inte duschat på en vecka.
( ) haft tuppkam (ställt upp mitt uppklippta hår)
( ) tatuerat mej
(x) hatat mitt utseende

Insidan
(x) ljugit för en kompis
( ) varit ensam
(x) blivit missförstådd
(x) känt mig som en utstött
( ) känt som om jag håller på att dö
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
( ) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) tror på spöken
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) rymt hemifrån

kärlek
(x) varit kär
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om

Övrigt
(x) skolkat
( ) blivit avstängd från skolan ( lr iaf inte fått gå dit på skoltid )
(x) flugit
(x) ätit sushi
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te/kaffe-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) tittat på en solnedgång
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) rört en orm
(x) blivit kittlad
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
(x) haft kramp
(x) dansat i månljus
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungt karaoke
(x) busringt
(x) blåst bubblor
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) hoppat i en lövhög
( ) brutit ett ben
( ) sett en del av mej själv brinna
(x) svimmat
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) använt ett falskt id
(x) skrikit tills jag blev hes
(x) badat i en fontän
(x) sovit naken
(x) blivit arresterad
( ) fått sparken
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) varit med i en jordbävning
( ) varit i en bilolycka
(x) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) åkt fritt fall i kjol

Kommentarer
Postat av: Anonym

Listor är bajs :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback