Grattis på föllesedan

Jonna - stora, häpnandsväckande, delikata, söta, smaskiga, törstsläckande, honungsfyllda, marsipanindränkta, chokladgratinerade, slemvältande, krambjörnsaktiga, denjävlamåstenarthur inspirerade, guldbaggestrålande, sköldpaddstjutande Gratulationer på DIn nittonårsdag!
Läs boken, köp BHn, ät tårtan och ha det underbart på din födelsedag!




Madde - Jublande, hurrande, snurrande, dansande, sjungande, piskande, daltande, målande, rivande, skrattande, shoppande, icke-rökande och smiskande Gratulations! Hoppas du hade en underskön 19årig dag.

CONGRATULATIONS

Kommentarer
Postat av: MADDE

taack SÅ MYCKET! men jag är rädd att jag inte borde kallas en "icke-rökande" har nämligen tänjnt lite på det nu i sommar (bara feströkt iofs)
och jag kommer säkert att få en underskön 19-årsdag NÄSTA ÅR =P
<3

2007-06-30 @ 18:08:37
Postat av: Skagerberg, Hellstadius, Elsa, Magdalena

Jaa, men det var ju det jag menade....
Haha
*Förvirrad, ännu sjutton*

2007-06-30 @ 19:09:11
Postat av: Jonna

Tack bubbi! men slemvältande...eh?
jajjaja men tack i allafall din tur snart kanske wiieeee! pussie

2007-07-01 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback