Snor

Man vet att man har tråkigt när man delat in sina disneyfilmer i färgordning. Jag är officiellt sjuk och har därför avbrutit allt som hade med nyttigheter att göra. Jag vet inte längre om det är regnet utanför eller snoret från min egen kran som rinner och droppar så att det ekar kring stigbyglar och trumhinnor inom mig. Julia sa att
jag blev sjuk på grund av all stress som nu släppt när jag äntligen tillgivits min ledighet. Kan man vara stressad utan att veta om det själv?

Nu har jag halsat en halv liter vatten och inte mår jag bättre för det. Ska man inte bli frisk av att dricka mycket? Kanske måste vattnet komma in från porerna? Det är alltid värt ett försök - Spolar upp ett bad.

I morgon måste jag upp halv åtta, jag har ett ärende. Hoppas allt går vägen. Tur att jag har en anledning att lägga mig tidigt ikväll, jag orkar inte dela in i filmerna i bokstavsordning.

Puss Och Hej - Skäggig TJEJ

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskade syster. När jag var sjuk sorterade jag alla mina böcker efter författarens efternamn. Var det så att jag hade flera böcker av samma författare så avgjorde titeln. Det kanske hör till familjen att få ett sjukligt städbehov i samband med.. sjukdom? (Jag dammsög även minst två gånger om dagen i brist på annat.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback