Osäkert mjöl

Om sanningen ska fram så är jag osäker. Jag klarar aldrig av att lära mig allt och jag kommer aldrig kunna läsa tankar. Igår natt sov jag på vardagsrumsgolvet och jag ska fortsätta med det ett tag framöver nu, längre bort från utomhus och badrummet alltså. Datorn och jag sitter just nu i köket och har trevligt ihop medan Conny, vår målare, står i mitt rum och fyller huset med rörelse. Grännas Rymmarknäcke, jag var helt säker på att det var godis när jag kollade på påsen på köksbordet! Den är av miljövänligt material och innehållet likaså. Något jäkla knäckebröd. Plommon, bananglass och potatis. Ugly Betty på reklamen men Vänner på kanalen. Det bästa är att ha rent mjöl i påsen, men jag är ganska osäker på det med. Fel kort meddelande service från fel personer, men det raderades. Vågar jag lämna Conny helt ensam i huset medan jag går ut? Bäst att ringa mamma, jag är lite osäker. Knäckebrödet står fortfarande orört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback