Plikten ska leda dig och ångesten ska driva dig

Så, just det, blogga. Igår ville jag skriva men det fanns ingen tid och idag försöker jag eftersom rastlösheten våldtar mig. Just det. Pappa tror att jag kommer bli just det, våldtagen, eftersom jag har en blogg. Kanske är det just det jag blir, av mig själv. På något jävla sätt.

Sista föreställningen för i år var i går och lustigt nog så rimmade det jag nästan precis skrev.
Vad har jag att se fram emot då? En äventyrlig jul kanske, ifall ingenting går som det ska, så att säga. Man tycker att vi ska vara hos Syster istället för Uppsala, då får hon ju en anledning att städa.

Anledningar, vad har jag för anledningar till att göra allt jag gör?
Idag var det utvecklingssamtal med mentor Beata. "Hur är det annars då?" Jo tack. Så klart man svarar att det är ok, men jag har ju fortfarande IG i matte B.

Dags att satsa kanske, sista valsen, sista tryckarlåten, sista terminen innan sista chansen. "Betygen sätts vecka 2.!"
Plikten ska leda dig och ångesten ska driva dig! Hej Pappa, jaja, JAG SKA!
Fast rösterna leder mig ändå ingenvart och vad fan är ångest? Nu åker jag till Spånga för att plugga religion - Vem är jude och etc. Plugga, hörde ni det? Sen så är det ju onsdag i morgon också, snart fredag alltså.
Tack gode gud.

Kommentarer
Postat av: Syster

Va? Vad är det för ondskefulla planer? Vi kan väl vara hos er?

Postat av: Skagerberg, Hellstadius, Elsa, Magdalena

Hoo, nänä! Nu är det bestämt!
Men var lugn, jag kan städa åt dig som julklapp

2007-11-28 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback