Uppkopplad

Nu är ett sånt tillfälle då jag passar på att blunda då internätet tar tid. Blundar och tänker på skönsömn och gamla konversationer. Kommer på tankar som jag är rädd att tänka, eftersom dom är för bra för att glömmas bort och försvinna i luftgeggan. Men dom lyckas och den där röda tråden i huvudet är avklippt och internetsidan man sökt efter är framme.
Jag och Sarocchi pratade om ord och att det bara är namn på uttryck som ändå betyder olika för alla. Hur mycket "envis" är "envist" för dig? Hur många gånger ska jag behöva säga något till dig, för att det ska få samma betydelse eller storlek som det har för mig? Eller är det för mycket att bara säga det en gång? Man får helt enkelt gå på känslan som några indianer säkert gjort och klarat sig bra på. Fast jag är ingen Indian och skriver därför ord som bildar meningar och ångrar internetuppkopplingen som förbannat mitt dygn och jag är ju för fan trött! Jag blundar ju och längtar efter sängen som är två meter bort!
"TOKIG" Det betyder förhoppningsvis någorlunda samma för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback