Gegga

Nu är jag sjuk. Och nu vill jag absolut inte sova, inte ifall allt snor ska rinna runt i skallen för att sen hamna på kudden, på kinden - i ögat etc. Vet inte ifall det är kul eller helt psykiskt störande att drömma om insekter som äter upp ens inre, kanske är det lite intressant möjligtvis.
Panodilzapp, magnecyl, treo och iprendenintelligenta hjälper fan inte till ett skvatt. Kan lika gärna käka tvål och leva med nån bohem-afrikansk placeboeffekt i tankarna. Nu har jag ont i röven, huvudet, öronen, fingertopparna och näsborren (vänster.) Nu äntrar jag sängen som fortfarande är varm sen tidigare idag, då jag låg med min skrovliga sjukdomshals och hörde solen skina utanför fönstret. S N Y F T S N Ö R V E L, tyck synd om mig nu tack, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback