lowflow

Nu har jag den där känslan igen. Känslan av att vilja någonting som inte finns, alltså, vilja något jag inte har en pissig eller typ egentlig aning om vad det är. Jag vill något, vill jag ha något?

Jag känner just nu för tillfället att det finns något
jag glömt eller inte gjort som jag verkligen borde göra, nej, det är inte engelskan den här gången. Det finns något, det finns något stort eller i alla fall större. Det är inte Bob Dylan som ska berätta, det är inte Johny Cash och det är absolut inte den där melodin som berättar när man ska vända blad. Det är typ kanske jag som ska välja och fy fan, jag är inte rätt person för mig själv. Orka magkänsla, palla färga håret igen men, ska man bara vänta eller ska man utvandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback