Arbete

Hallå blogg. 
Utifrån denna arbetserfarenhet, min mammas jobb, så kan jag inte säga mycket. Det är antagligen en hel del för en expert men för en rookie är det inte mycket mer än kaffe och mail. Jo juste, jag har pratat med lite folk och kanske till och med tyckt att det har vart kul. Jag har lärt mig en del om takfläkten. 
I detta nu sitter jag vid skolans och kontorets mac, har askul med photo booth och har nu tagit 30 bilder på mig själv i svartvitt.
  Nu kom en kille in och ville låna sudd, jag sa att han skulle vara försiktig. Dags för kaffe. 
 Hej och hå, svetta på!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Klingvall

ELSA !!!!!!!!!!! det är jennifer klingvall här :D din lilla sommar/få baota snigel på mackankompis !haha himla kul att äntligen hitta till din blogg =D min syster tipsade mig ;)hur har du det ?! Ta hand om dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback