Bröllop

Tuggummit i min mun har börjat smula sönder. Tuggummit har tuggats på så fruktansvärt länge att det på något vis har hittat en utväg, nersmulning och förintning av mitt syrestarka saliv. Att undvika nersväljning är fel, mintsmulorna som geggar samman och lossnar igen vill inte tuggas på mer, dom går inte att tugga men ändå, trots hela jävla omöjligheten, så siltuggar jag skiten mellan tänderna. Så tråkigt har jag. 

Jag är tillbaka på jobbet och Alibaba gifter sig med de fyrtio rövarna. Antar jag. Det låter så. Jag tuggar i takt med den alibabianska musiken som låter sorgsen och lite mördande, som att brudgummen verkligen hugger någon i bröstet. Hoppas att det är tårtan som skivas upp, eller i alla fall en väldigt elak rövare. 

Som sagt, jag är utsvulten av tristess och om jag spottar ut tuggummit nu så vet jag inte vad som händer, prins ali vilken magi aliababa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback