Grandejöb

Att jag sitter på mitt jobb och gör precis det jag brukar göra hemma känns löjligt. Facebook, godis, bloggish etc. Vilket skämt.
Anywhoo.. Idag har jag köpt grejor med Jullan. Ett par skor (ja, sandalgladiatorer) och en röd kjol i exakt samma form som alla mina andra kjolar, känns bäst så. Alltså, jag hade ju ingen röd ju. Typ. 
Nu dricker jag Vitamax på jobbet. Vitamax är en brustablett med apelsinsmak som är till för folk med en aktiv livsstil. Räknas fejsbokkande och bloggtittande som aktivt? 
Oj, nu kommer det kunder! hejsibejs



Sähär ser man ut i garderoben föresten, najsigt. 

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha du är så vacker min ängel! du passar ju i alla färger, tom. garderob/städrocksfärg! :D love ya!

2009-03-23 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback