High five

Ligger i min säng igen efter att ha gått upp, ätit frukost, druckit för mycket kaffe och dansat i vardagsrummet. Våren är äntligen här, på alla tänkbara sätt. Saker som jag aldrig trodde skulle hända händer och det bevisar en hel del. Gunde Svan hade rätt och snart blommar körsbärsträden i kungsträdgården igen. Snart har jag läst ut boken trots att jag fått föreställningen om att den blir längre om jag drar ut på läsandet, ta inte slut för fan. Vad jag inte tänkte på då, var att efter sista sidan så får man en hel historia att bygga på i resten av sitt liv. Idag och sen jag kom hem och långt innan det så är du vad som har fattats.
 Du och din jäkla ögonfärg som är den finaste i världen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback