Revbenskaka

Jag är verkligen inte sådär kvinnlig alls egentligen. Jag gråter till exempel inte när jag ser djur som dör på tv, jag leker med maten och jag skrattar åt fräckisar, vad fan är då mitt problem? Tydligen så håller mina kvinnliga bekanta med mig om att vårt folk tänker för mycket. Det är detaljerade undersökningar som kan pågå i timtal, varför, hur, var och att älskas eller inte. Frågan är varför tankarna och alla rekonstruktioner av händelser och framtida möjligheter inte, aldrig någonsin ger något svar. Vi skulle ju bara vara revben och leva som tankelösa kompanjoner. Nu får jag verkligen till det, jag drar alla kvinnor på jorden över Elsas kam och säger att det enda de tänker på är djur och kärlek, typ, men vem vågar säga emot, män tänker antagligen också bara på kärlek och djur. Så, nu är ni lika idiotiska. 
Sen så är det innerligt kallt utomhus och varmare ska det inte bli och allt annat bla bla som är halvbra i vardagen. 
Jag är förvirrad, irrad, rad, ad. Bryt tillbaka mig i små partiklar och kolla vad som är problemet. Bryt tillbaka kaka. 

Kommentarer
Postat av: David

Vid vilka tillfällen tänker man på djur? Haha. Tillbakakaka.

2010-01-06 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback