glömt men drömt

Du är borta igen, försvinner så snabbt och jag vet att det är mitt fel. Jag och mina idiotiska idéer om att tiden inte spelar någon roll, allt står stilla men det ljusnar.
Edina snarkar lite lätt. Hon har sovit här ett tag nu och efter varje natt kommer nya historier om hur jag kryper ihop under hennes arm eller kramar om henne. 
Jag antar att hon blir du när jag sover. Det ljusnar så fruktansvärt tidigt nu, innan posten och innan jag ens inser att jag borde sova. Tiden igen, fan vad den rusar.
Allting just nu består av att försöka hinna med mig själv, försöker att tänka på hur jag ska kunna sluta tänka på dig, men du finns överallt. Natten är för ljus för att få mig att blunda för det som hänt. Uppenbarligen hjälper det inte att somna heller, opålitligt tankereningssystem det där med drömmar. 
Fast någonstans är det underbart, det betyder ju att vi ses snart. 
God natt. 

Kommentarer
Postat av: Johannes

Finns för dig om du behöver prata om något :)



Du är något av det finaste jag vet. Så du vet ^^



2010-09-15 @ 16:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback