Och fan vad det blåste idag. Update.

Gapen mellan inläggen blir allt större. Betyder det att mitt liv har förbättras? Att mina fingrar inte alltid spiller sin tid på dessa tangenter? Antagligen. Jag är typ färdigflyttad nu. Allt som behövs är den lilla soffan och möjligvis fler bestick än fyra. Att jag istället för det köper ännu en till Jacka går att diskutera.

Annars så är pappa i Afrika nu. Mamma är ensam hemma och ringer konstant. Julia har ett polygamiskt förhållande med Nima och KTH. Marie jobbar, sover, men är trots det den bästa vännen i världen. Edina pluggar, Felix jobbar, Nicole rider ner i träsk.

Ja, ni fattar. Det är höst precis så som den ska vara i början av November. Kaos.  Vad som inte längre är kaos är jag och Daniel. Jag kan inte hitta något passande ord som skulle betyda motsatsen till kaos, men det är precis vad det är. Det är underbart. Det är förmodligen förklaringen till mina minskade tangentspillerier. Helt klart värt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

E.M.O

2010-11-06 @ 00:27:50
Postat av: Anonym

Jaha. Hej igen.

2010-11-17 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback