Bryter tystnaden igen

Nu jäklar är det dags igen. Förstår inte riktigt vad det är som händer när jag efter flera månader av tystnad bestämmer mig för att skriva, men när det väl händer så känns det så bra. Som att hitta en femtiolapp i en gammal jackficka eller som att läsa ett brev man fick för flera år sedan och fortfarande fattar det där kryptiska skämtet som valfri gammal brevvän kladdat ner. 
 
Man skulle kunna säga att jag skriver när en era tar slut. Eller nej, när en era tar sin början. (Glaset är halvfullt, halvfullt i tell you!) Jag är snart 25 år gammal och vet fortfarande inte vad jag ska göra med mitt liv. Mitt räddade liv, som jag ganska nyligen fick reda på att det faktiskt är. Tack mamma för att du inte tog ett eller flera piller och mensade ut mig. 
 
I vilket fall så sitter jag just nu i Bagarmossen och försöker att skapa en användare på arbetsförmedlingen.se. Det går sådär. Enligt Daniel så har de förmodligen barnsäkrat sidan för mindre begåvande människor. Jag vet inte riktigt. Internet har alltid jobbat emot mig. Men jag ska fortsätta att försöka tills det går, och tills dess, hör gärna av er om något litet jobb skulle dyka upp och pilla er lite lätt i bakom örat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback